רברסים 2017 – הרצאה על Software Design ליאור בר-און 9 שנים ago ההרשמה לרברסים 2017 נפתחה! לעניות דעתי – זה הכנס הטוב ביותר בהייטק הישראלי. אני מרצה על Software Design (ראשי התיבות הם סתם המצאה – אין ראשי תיבות כאלו מקובלים), ובמקביל לחיים ידיד – שעובד איתי! אם אתם מגיעים לכנס – קפצו להגיד שלום! ליאור לשתף לשתף ב-X (נפתח בחלון חדש) X שתף בפייסבוק (נפתח בחלון חדש) פייסבוק